באופן נדיר: מטוס 'ישראייר' עוקל עקב חובות, הנוסעים חזרו

    אברהם זילבר No Comments on באופן נדיר: מטוס 'ישראייר' עוקל עקב חובות, הנוסעים חזרו
    18:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on טורקיה החליטה לעצור את כל הסחר עם ישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החברה הופתעה מהעיקול: מטוס של חברת "ישראייר" עוקל בפורטוגל לאחר חוב בן עשרות מליונים של החברה לחברה מקומית שלא שולם. בחברה, ובשל החוסר במטוס נוסעים נאלצו לחזור על עקבותיהם

    לחברה 6 מטוסים, המטוס שעוקל הוא אחד מששת המטוסים שלה, הוא עשה את דרכו מישראל לפורטוגל, ולאחר שהנוסעים ירדו מהמטוס וקיבלו את מטענם, הוחלט על ידי רשות התעופה המקומית לעקל את המטוס. בעקבות החוב הענק.

    ההחלטה על כך התקבלה, לאחר שהתברר כי חברת המטוסים חייבת לכאורה עשרות מיליוני אירו לחברת יורו-אטלנטיק, כך לפי טענתה.

    כמה שעות לאחר מכן, תומאס מטלו נשיא חברת "יורו-אטלנטיק" אישר כי העיקול נגרם עקב החובות. לדבריו, במהלך השנה האחרונה בית המשפט פסק לטובת חברתו בנוגע למשפט שהתנהל על חוב של ישראייר מלפני שבע שנים.החוב לא שולם ולכן החליטו לעקל

    חברת ישראייר מסרה כי "אתמול עוכב באופן מפתיע מטוס ישראייר בשדה התעופה שבליסבון. הסיבה לעיכוב הינה מחלוקת משפטית בת שמונה שנים המתנהלת בימים אלו בבית המשפט בפורטוגל סביב אספקת מטוס של חברת 'יורו-אטלנטיק' לישראייר בו ביצעה החברה טיסות לניו יורק.

    "במסגרת המחלוקת נדרשת ישראייר לשלם כשני מיליון דולר ל'יורו-אטלנטיק'. ישראייר הפרישה את הסכום האמור בספריה עוד בשנת 2014, ואף נערכה לנושא בהיבט תזרים המזומנים. יובהר כי הסיבה לעיכוב אינה חוב כספי תפעולי לרשויות שדה התעופה בליסבון או לספקיו. ללא התרעה ובצעד אלים שנועד לתפוס את הנוסעים כבני ערובה, עוכב המטוס בליסבון.

    "ניסיונות שגרירות ישראל בפורטוגל, שגרירות פורטוגל בתל אביב, קונסול הכבוד של פורטוגל בישראל וגורמים נוספים להביא לסיומה של הפרשה, נדחו ע"י חברת 'יורו-אטלנטיק'. ישראייר דאגה להעביר את הנוסעים לבתי מלון וחלק נכבד מהנוסעים הועברו לטיסה מסחרית אחרת והוחזרו לארץ עוד במהלך הלילה. החברה פועלת לסיום הפרשה".



    0 תגובות